20 de întrebări de adresat atunci când vă comandați invitațiile pentru nuntă

Luați cu voi această listă de întrebări obligatoriu de adresat la magazinul de decorațiuni sau la graficianul pe care îl aveți în vedere, pentru a vă asigura că niciun detaliu nu rămâne pe dinafară.

Faceți cunoștință cu profesionistul care se va ocupa de invitațiile voastre

De cât timp vă ocupați cu această activitate?

Ce experiență aveți în design? NOTĂ: Această întrebare poate să se refere sau nu la pregătirea formală. Țineți minte, ”bunul gust” nu este în mod necesar ceva care poate fi predat la școală!

Ce tipuri de procese de listare oferiți și în care v-ați specializat? Pe care ni le recomandați pentru stilul și bugetul nostru?

Realizați imprimarea în cadrul firmei dumneavoastră sau colaborați cu o firmă specializată? NOTĂ: Imprimarea este de obicei mai ieftină dacă este externalizată. Oricum, un posibil beneficiu al imprimării cu resurse proprii ar fi un timp de revenire mai scurt, lucru care ar putea fi de un real folos în cazul în care este necesară o relistare (să zicem, din cauza unei erori).

Puneți la dispoziție și invitații personalizate, pe lângă cele tradiționale? Există un tarif dacă doresc să comand o mostră a unei invitații standard sau a unei invitații personalizate? Dacă da, care este acesta?

Dacă alegem o invitație standard, care sunt variantele de culoare, tip de hârtie, cerneală și fonturi? Care este numărul maxim de cuvinte pe care le poate conține textul?

Putem să comandăm și numerele pentru mese, cardurile cu locurile, programul ceremoniei, meniurile etc. de la dumneavoastră?

Oferiți un pachet de servicii sau un discount în cazul în care comandăm toate componentele invitației odată?

Dacă dorim să includem o imagine sau un grafic pe cardul cu ”nu vă faceți planuri pentru data…” sau pe invitație, ați putea să le integrați și pe acestea? Dacă da, imaginea respectivă trebuie salvată într-un format anume? Aveți disponibil și un serviciu de retușare fotografii, și dacă da, care este intervalul de preț pentru acesta? Poate specialistul dumneavoastră în fotografie să convertească imagini color în alb și negru sau sepia? Există un cost suplimentar pentru aceasta?

Există stiluri noi, tendințe și combinații de culori pe care am putea să le am în vedere? Care sunt cele mai populare? Ce tipuri de hârtie lucrată manual sau artizanală oferiți? NOTĂ: răspunsurile la aceste întrebări vă vor ajuta să vă faceți o idee despre cât de creativ și la curent cu noutățile este profesionistul care se va ocupa de invitațiile voastre.

Se poate ca invitațiile noastre să fie tipărite pe hârtie reciclată și/sau cu cerneală pe bază de soia?

În funcție de hârtia pe care o alegem și numărul de piese realizate, cât ar costa să ne expediați invitațiile prin poștă? NOTĂ: Dacă folosiți un plic cu dimensiuni non-standard, expedierea ar putea costa mai mult.

Să trecem la treabă

Odată ce am plasat comanda, cât va dura până la livrarea invitațiilor finalizate? Aveți disponibil și serviciul de comandă urgentă și care sunt taxele suplimentare? Dacă efectuați comanda de la o firmă online, întrebați: care sunt modalitățile de livrare disponibile pentru noi, și costurile acestora? Dacă invitațiile conțin mai multe piese, le puteți asambla? Dacă da, există un cost suplimentar? Cum îmi va afecta asamblarea acestora data livrării?

Ce stiluri de scris sunt disponibile? Inscripționarea va întârzia data livrării?

Când este scadentă plata?

Voi avea posibilitatea să-mi dau acordul, semnând pe invitația model, înainte de a trimite comanda la tipar, nu-i așa?

După ce am semnat pe model, mă aștept ca invitațiile tipărite să fie identice cu modelul aprobat. Dacă nu se întâmplă așa (de exemplu, se produce o eroare după ce mi-am dat acordul pe model), îmi vor fi corectate invitațiile și tipărite din nou fără costuri suplimentare? Cât timp în plus va fi necesar pentru refacerea comenzii dacă apare o problemă?

Care este politica dumneavoastră de rambursare, dacă dintr-un motiv oarecare suntem nevoiți să anulăm comanda?

Când ar trebui să primim contractul de la dumneavoastră?

Puteți să ne puneți la dispoziție datele de contact ale 3-4 mirese recente pe care să le pot contacta telefonic sau prin e-mail pentru a obține referințe?

Sfaturi utile:

Comandarea invitațiilor prin telefon mărește șansele apariției unor greșeli, așa încât comandați personal, dacă acest lucru este posibil. În cazul în care comandați invitațiile de la o companie online, asigurați-vă că în contract se precizează că vor corecta gratis eventualele greșeli.

Insistați să primiți un model. Rugați cel puțin două persoane să verifice modelul înainte de a vă da acordul prin semnarea modelului – veți rămâne uimiți să vedeți câte lucruri poate observa o pereche de ochi odihniți!

În cazul în care comandați online, rețineți că rezoluția culorii poate fi radical diferită în funcție de computer. Cel mai bun mod de a garanta este să solicitați să vă trimită o mostră prin poștă. Comandați cu 20-30 de carduri cu ”nu vă faceți planuri pentru data…” și/sau invitații cu plicuri în plus, pentru cazul în care trebuie să extindeți lista invitaților sau faceți vreo greșeală atunci când asamblați sau adresați plicurile.

Cardurile cu ”nu vă faceți planuri pentru data…” ar trebui trimise cu 6 – 9 luni înainte de nuntă.

Invitațiile ar trebui trimise cu 6 – 8 săptămâni înainte de nuntă.

Aveți în vedere să colaborați cu un singur furnizor de rechizite sau designer grafician pentru toate materialele voastre tipărite. Vă va ghida astfel încât toate componentele să creeze un concept grafic unitar. Aceasta nu înseamnă că trebuie să fie identice, dar așa cum observă Joyce Scardina Becker în ”Numărătoare inversă până la nunta ta perfectă”, ”e ca atunci când faci o declarație de stil: toate accesoriile din garderobă ar trebui să se asorteze și să meargă bine împreună.”

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *